2012. június 19., kedd

Egy meleg nyári napra

Nem tudom ti hogy érzitek, de szerintem jó  meleg van. :D Ezt az időt pedig nem lehet másképp kibírni, csak lenge  és rövid ruhákban. Összeállítottam két szettet, remélem tetszik. Íme az első:

Póló és nadrág: Promod, Kardigán: Mango, Napszemüveg: Promod, Táska és kalap: Stradivarius

Nekem nagyon tetszik a póló és a nadrág színe, ez olyan cukorka vagy fagyi szín, ami most nagy divat. :) A napsütés ellen jó védekezés a kalap és a napszemcsi, ami fel is dobja a szettet. De persze a naptejről se feledkezzetek meg, mert hamar le lehet égni! Ha este hűvösre fordulna az idő, akkor pedig ott ez a szép csipkés kardigán. Ezt az összeállítást városi sétára, fagyizáshoz javaslom. :)

Nézzük a másodikat.

Ruha: Stradivarius, Fülbevaló, nyaklánc: Mango, Cipő: Stradivarius, Táska: Mango

Szerintem ez az összeállítás tökéletes egy randira, egy margitszigeti sétára. :) A virágos ruha és a bojtos cipő kicsit játékos, romantikus, ezt tökéletesen ellensúlyozza a nyaklánc és a fülbevaló nemes egyszerűsége.
Nektek hogy tetszenek a szettek? Máskor is csináljak még?

Élvezzétek a nyarat, pihenjetek sokat!
J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...