2012. augusztus 5., vasárnap

Ciki vs. menő

Egy csomó újságban, oldalon láttam ilyen listákat, szóval gondoltam én is csinálok egyet. Persze ez csak az én véleményem, nem muszáj egyetérteni. És akinek nem inge, ne vegye magára. :)

1. A nagy leggings kérdés (vagyis hogyan - és hogy ne viseljük)

Nadrágnak ciki
Tunikával szupi
Sose fogom megérteni azt, aki azt hiszi, hogy a leggings egyenlő a nadrággal... Mert nem, egyáltalán nem. Tudom, hogy kényelmes, meg minden, de akkor se nadrág. Szerintem egyszerűen közönséges, ha valaki így viseli. Viszont, ha tunikával vagy hosszú pólóval, esetleg ruhával viseled, akkor nagyon divatos és szép szettet hozhatsz ki belőle. :)

2. Természetes barna?

Szolis, alapozós bőr
Napbarnított bőr
Lehet, hogy a képek nem felnek meg a valóságnak, de valahogy érzékeltetni akartam a problémát. A barnasággal nincsen semmi baj, a műnőket utálom... Erről csak annyit, hogy szerintem sokkal szebb, ha természetes módon, napon barnulsz le. Arról már ne is beszéljünk, hogy talán egészségesebb is. 

3. Panda vagy natúr?

Pandaszemek
Természetes szépség




A kevesebb néha több - szoktuk hallani. És mennyire igaz ebben az esetben is! Mennyivel szebb a jobb oldali lány, és Taylor Momsem is az lenne, ha nem sminkelné ennyire magát. Nektek is azt tanácsolom, hogy vigyázzatok az erős sminkkel, nehogy túl sok legyen.

4. Magassarkú tornacipő vs. magassarkú

Ciki
Menő
 Én nem tudom, hogy gondolták, hogy keresztezzék a magassarkút a tornacipővel... De az eredmény borzalmas. Most akkor döntsék már el, hogy melyik. :D A tornacipőt futásra, mozgásra találták ki, nem tipegésre. Egy szép magassarkú viszont nagyon trendi lehet, főleg ez a szexi vörös. :)

5. Nyári kaland

Egész nyáron a szobában punnyadni
Aktívan tölteni a nyarat
 Persze, a vizsgák, dolgozatok dömpingje után mindenki megérdemel egy kis pihenést. De azért ne ezzel teljen az egész nyár! Annyi mindent lehet ilyenkor csinálni. Menjetek kirándulni, túrázni a családdal, barátokkal, fürödjetek, strandoljatok, utazzatok. Csináljátok meg mindazt, amire a suli alatt nem volt idő. :)

6. Hajpántkérdés

Gyerekes hajpánt felnőtteken
Menő hajpánt

A hajpántokkal vigyázni kell, mert könnyen mellé lehet lőni. Mint például Britney Spears ezzel a Minnie egeres csodával... Ismerek valakit, aki állandóan hajpántot hord, pedig már nem túl fiatal. Egy bizonyos kor után szerintem el lehetne hagyni az ilyen kiegészítőket. Blair Waldorf viszont mindig tudja, hogy dobja fel a szettjét egy trendi hajpánttal.

7. Körmönfont kérdés

A műköröm ciki
Szép, ápolt körmök
 Egyszerűen borzalmas szerintem ez a műköröm. Ilyen karmokkal hogy lehet egyáltalán létezni? Bármit csinálni? El nem tudom képzelni... Sokkal szebb a természetes, ápolt köröm. :)

8. Bulis vagy sulis?
Suliban gáz, buliban ok
Trendi szett suliba

A suliba, munkába sose öltözzünk fel úgy mintha buliba mennénk. Mert akkor a buliba mit vennénk föl? :D Kövessük inkább Serena vagy Blair visszafogott, mégis elegáns, trendi stílusát. Mivel hamarosan itt a szeptember, majd jelentkezem én is összeállításokkal. :)

+1. Határozottan menő

Marilyn Monroe :)
Azt hiszem nem kell magyarázni, hogy miért. :) Mind a stílusa, mind a kisugárzása elbűvölő. Az biztos, hogy tudott valamit ez a lány. :)
Pont ma van, hogy 50 éve meghalt, 36 évesen. Emlékezzünk most rá egy kicsit! :)














Mit szóltok? Egyetértetek ezekkel? Vagy vitatkoznátok? Nyugodtan írjátok meg, hogy mi a véleményetek, illetve, hogy legyen-e még ilyen jellegű post. :)
J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...