2012. augusztus 22., szerda

A Negyedik - filmajánló


Ez a film valahogy eddig elkerülte a figyelmemet, pedig már van egy éves. Követni szoktam, hogy milyen filmek jönnek ki a moziban, de erre nem emlékeztem, pedig biztos volt. Mindenesetre valamelyik nap megnéztük a barátommal, és nagyon tetszett. :)
Látványos volt, ami ugye egy fiúnak is szórakoztató, és szerintem izgalmas is, ilyen rejtélyes, menekülős, fantasztikus. Szeretem az olyan filmeket, amiben valamilyen szuperképessége van valakinek. :D
Hogy a lányok is megnézzék, egy szuperhelyes pasi játssza a főszerepet, Alex Pettyfer. :) Láthattuk őt a Vadóckában - ami szintén egy jó film, Emma Roberts főszereplésével -, illetve a Lopott időben, valamint most a Magic Mikeban. Utóbbit tervezem megnézni, majd mesélek róla.

Alex Pettyfer

Ami még tetszett, az Sarah stílusa. Nagyon ízléses, jól öltözködik és a haja is nagyon szép. A karaktere is érdekes, a múltja, vágyai, hobbija. Rengeteget fotózik, és látni, hogy élvezi. Ez ösztönzőleg hatott rám is, korábban tudniillik én is fotóztam és lehet, hogy most újra kezdem. :) Csak kitartás kellene! :D

Sarah (nem ez volt a legjobb szettje,
de nem találtam mást)

Sam karaktere is szerethető, bár kicsit tipikus, klisés, de megállja azért a helyét. Ugyan sejteni lehet, hogy mi lesz a film vége, de közben az ember mégis jól érzi magát, izgul a szereplőkkel együtt. Az előző posztban említettem, hogy nem lehet filmmel helyettesíteni a könyvet, de attól még a filmek is lehetnek nagyon jók. Filmet nézni is nagyon szeretek. :) Ezt a filmet pedig ajánlom Nektek, ha egy kicsit szórakozni, kikapcsolódni akartok. Nincs mély mondanivalója, de tényleg szórakoztató, és szépen meg is csinálták.

Ti milyen filmeket szerettek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...