2012. augusztus 30., csütörtök

Who's that chick?

Az angol X-Faktor legújabb szériájában tűnt fel, az alig 20 éves Lucy Spraggan, aki azonnal elvarázsolta és magával ragadta a közönséget. Pedig csupán egy szál gitárral a kezében állt a színpadon, és nem csinált mást, csak gitározott és énekelt. De még hogy! Hallgassátok!


A közönség tombolt, nevetett, hihetetlen hangulat uralkodott a fiatal lány előadása közben. A szöveget saját maga írta, engem egy kicsit a Katy Perry dalokra emlékeztet, de a stílusa teljesen más, sokkal humorosabb, szórakoztatóbb, talán közelebb is áll az egyszerű emberekhez. Nekem nagyon tetszett, amit előadott, és ahogy előadta. Hihetetlen tehetség, és hihetetlen erő lakozik benne, meg tudja szólítani a közönséget. Ilyet eddig még nem láttunk szerintem. És persze a hangja se rossz, sőt. Van benne valami különleges, valami páratlan. Nekem az tetszik, ahogy formálja a szavakat. :) 

Találtam tőle még egy dalt a Youtubeon. :)


Nekem ez is nagyon tetszik. Tényleg van érzéke a zenéhez, és ahhoz, hogy lehet az emberek szívéhez eljutni, hogy lehet megérinteni őket. :) Mai dolgokról énekel, arról amit mindenki ismer, mindenki ért. Talán ez a titka. Mindenesetre a zsűri imádta, és én is. :) Jegyezzétek meg a nevét, mert szerintem fogjuk még látni, fogunk még hallani róla!

Lucy Spraggan, Sheffieldből. :) Izgatottan várjuk, hogy mi lesz veled. :) Csak így tovább! :)

Ti mit szóltok? Hogy tetszik? Hallottatok már róla?


Még egy bejelenteni való: a blog elérte az ezres látogatottságot! :) Köszönöm mindenkinek! Most már a twitteren is lehet követni. :) Oldalt megtaláljátok a linket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...