2012. szeptember 10., hétfő

Filmajánló - Ál/Arc

Plakátja

Ezt a filmet is nemrégiben láttam, pedig a film maga már elég régi, 1997-es, de csak most bukkantam rá az otthoni filmek között. :)
Alapvetően nem vagyok oda az akciófilmekért, de ha igényes, meg azért van sztorija is, nem csak az, hogy öldösik egymást, akkor megnézem. És ennek van. Arról szól, hogy egy bérgyilkos (Nicholas Cage), meg akar ölni egy FBI ügynököt (John Travolta), de pont úgy találja el, hogy a golyó keresztül megy rajta, és a kisfia hal meg helyette. Ez után az ügynök elhatározza, hogy mindent megtesz, hogy bosszút álljon. Elég szomorú fordulat, mindig érzékenyen érint, ha gyerekek halnak meg. :( De azért tovább néztem a filmet, kiváncsi voltam, hogy miért Álarc a címe. Mikor kiderült, megborzongtam és eléggé megdöbbentem, bár azért sejtettem, hogy valami ilyesmiről lesz szó. De akkor is. Durva volt, ugyan nem hiszem, hogy igazából ilyen lehetséges...

Az egyik legizgalmasabb jelenet


A színészek nagyon jók voltak, amúgy is kedvelem őket, de itt aztán nagyot alakítottak! Nagyon érdekes volt a sztori, és kicsit becsapós is, mert nem tudtad, hogy akkor most kinek is drukkolj... Engem nagyon lekötött ez a film, annak ellenére, hogy akciófilm. 
Mit is mondhatnék még? Nézzétek meg, és meglátjátok milyen. :) Túl sokat nem akarok elárulni. Még csak annyit, hogy gyengébb idegzetűeknek nem ajánlanám, mert azért vannak elég durva, véres jelenetek, nem véletlenül kapott 18-as karikát.

Ha láttátok már, hogy tetszett? Szeretitek az akciófilmeket?



2 megjegyzés:

  1. Én is láttam, és nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy neked is tetszett. :) Szerintem nagyon jó film, csodálom, hogy eddig nem hallottam róla.

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...