2012. szeptember 28., péntek

Legújabb szerzeményeim

Hétfőn volt egy kis szabadidőm, így elmentem vásárolni. Először az Alexandrába néztem be, mert volt oda könyvutalványom, amit már jó lett volna levásárolni. Végre sikerült is. :D
Ezeket vettem:



Paul Ekman: Leleplezett érzelmek (3450 Ft)
Nagyon kíváncsi vagyok erre a könyvre. Érdekel a non-verbális kommunikáció, az arcmimika meg ilyesmik. Hogy ki mikor hazudik, mire gondolhat, mit érez. És ez a könyv valami ilyesmiről szól. Ebből és az író másik könyvéből született a Hazudj, ha tudsz c. sorozat. Illetve ezeken alapszik. Az a sorozat meg egyszerűen szenzációs. :D

Nicholas Sparks: Vissza hozzád (2800 Ft)
Nagy Nicholas Sparks rajongó vagyok, szóval szinte biztos voltam benne, hogy az utalvány egy részét rá költöm. :) Úgy tudom, ez a legújabb könyve, de mindegy is, a lényeg, hogy Nicholas Sparks, és még nem olvastam. :D Közben már el is kezdtem, és nagyon jó! Csakúgy, mint a többi könyve is. Csak ajánlani tudom  azoknak, akik szeretik a kicsit szomorúbb, szívfacsaróbb, de gyönyörű romantikus történeteket. :) És szerintem nem csöpögős!

I am ajándékkártyám is volt, szóval a könyvesbolt után ide is betértem. És végre találtam valami szépet! :)

Burgundi fülbevalók - 1790 Ft
 Amint megláttam ezeket a füliket, tudtam, hogy ők lesznek a nyerők. :) Nagyon tetszik ez a szín, és ugye ez most az ősz egyik divatszíne, szóval biztos volt, hogy jönnek velem haza. :) A kártyán még maradt volna pár száz forint, de mindenképp le akartam vásárolni, úgyhogy megvettem ezeket is:

Csattok - 590 Ft
Kb ezek volt a legolcsóbbak, nagyon sokat azért nem akartam költeni. Viszont már alig van ilyen kicsi csattom, szóval jól jönnek mindenképp. :)

Ezután még a H&M-be is benéztem, és itt végre megláttam azt, amit már az I am-ben is kerestem. Nem haboztam, azonnal megvettem, de jól is tettem, mert csak ez az egy volt belőle...

Hajgumi - 790 Ft
Szerintem nem volt drága, viszont jól fel dobja az egyszerű copfot. :) És már rég kinéztem, mikor egy frizurás videóban láttam. Erről írtam is egy cikket, itt megnézhetitek. :)

Úgy érzem jó vásárt csináltam, és végre elköltöttem az utalványokat is. :) Jó úgy vásárolni, hogy az ember alig költ valamit, azt szeretem. :D

Hogy tetszenek a dolgok? Ti vettetek mostanában valamit?

És egy jó hír: ha a blog eléri az 50 tagot, nyereményjátékot indítok! Szóval hajrá, csak így tovább! :)

2 megjegyzés:

  1. A burgundi fülbevalók és a hajgumik is nagyon tetszenek! :) Nekem is van egy hasonló hajgumim, nagyon mutatósak! :) Én tegnap a DM-ben vettem 1-2 dolgot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy neked is tetszik. :) Igen, láttam, hogy jártál a DM-ben, majd én is tervezek elnézni.

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...