2012. szeptember 8., szombat

Programajánló - Táncház a Kobuci kertben

Nemrégiben Óbudán jártam, nem is akármilyen okból. :) Még egy barátnőm mesélte, hogy szokott menni a Kobuci kertbe, és hogy nagyon jó. Így hát kedvet kaptam én is hozzá.
Hogy mi is ez a dolog? Természetesen a táncházról van szó. A Kobuci kert a régi Zichy-kastély udvarán található, hangulatos kis szórakozóhely, de nem akármilyen. Itt nem diszkózene szól, semmi tuc-tuc nincs. Hanem néptánchoz talpalávaló, méghozzá leginkább moldvai. :) Mindig élőzene van, ami még inkább növeli a jó hangulatot. Van egy táncházvezető (vagy talán több is?), ő segít, ha elakadsz, és megmutatja, hogyan kell táncolni, mit is kell csinálni. :) Rengeteg féle ember megfordul itt, még külföldiek is, amin egy kicsit meglepődtem, de nagyon örültem. :)


Az egyik zenekar

Nekem nem sok tapasztalatom van néptánc terén, de itt ez tényleg nem probléma, senki se várja el, hogy profi legyél, mindenkit szívesen fogadnak. Este hétkor indul a móka, bár inkább fél nyolc-nyolc fele indul be igazán, akkor kezdenek özönleni az emberek. Körbe állnak, megfogják egymás kezét, és indulhat a tánc! :)


Már másodjára jártam itt, és nekem nagyon bejött! Annyira jó ott a hangulat, sok a kedves ember, együtt bénázhattok, együtt örülhettek, ha sikerül jól lépni. :D A zene is fantasztikus, és még hangulatos megvilágításban is van részünk. Egyszer érdemes kipróbálni, elmenni, megnézni milyen is a néptánc. A belépő mindössze 400 Ft, aki akar le is ülhet, ihat-ehet, beszélgethet. De a lényeg szerintem a tánc. :)

A képek a honlapról vannak

Menjetek el, ne féljetek, akkor se ha nem táncoltatok még!
Most utoljára (szept. 20.) lesz a Kobuci kertben ilyen táncház, utána már csak beltéren. De az is biztos jó.
További tájékozódáshoz itt a honlap: http://kobuci.hu/hu/ Persze nem csak táncház van itt, hanem egyéb koncertek, programok. Valamikor még Gyurta Danival is lehetett találkozni, de arról sajnos lemaradtam. :(

Remélem megjött a kedvetek egy kis táncikáláshoz. :) Szoktatok táncolni? Rendszeresen vagy esetleg rendszertelenül? :) Ti hova jártok, ha táncolni van kedvetek?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örültem, hogy benéztél hozzám, köszönöm a kommentedet! :)
    Nagyon érdekes, jó hangulatú a blogod, tetszik, fel is iratkoztam! :)
    Puszillak, szép napot!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...