2012. szeptember 27., csütörtök

Step up 4 - filmajánló

Nemrég voltam a moziban a barátommal, és ezt a filmet néztük. Már nagyon vártam, hogy játsszák a mozik, de mikor végre kijött, mégse tudtam rögtön elmenni. De most végre sikerült, és megérte! :)
Természetesen 3D-ben néztük, és meg is érte a pénzt, mert jól kijöttek a mozgások, meg minden. Olyan volt mintha én is ott lettem volna.
A sztoriról annyit, hogy kb a szokásos, mint az előző filmeknél, de talán most több mondanivalója is van, igaz, nem feltétlenül nekem/nekünk. De ez a flashmobos formáció nagyon tetszik, Magyarországon is kellene több ilyen banda szerintem. Nekem bejön ez a dolog, nem tudom ti hogy vagytok vele. :) A semmiből előjönnek, táncolnak, és aztán mennek a dolgukra. Izgalmas, érdekes, rejtélyes. És nagyon fel tudja dobni a hétköznapokat. :)
A szereplők nagyrészt megint újak, márcsak a főszereplő pasi miatt is érdemes megnézni a filmet, de a csaj is csinos.
A többiek szerepe nem olyan nagy, de azért ők is szerves részei a történetnek, a filmnek.
Az egész film alatt azt éreztem, hogy nagyon bejön ez a dolog, én is akarok valami ilyesmit csinálni. És szinte mindig táncra akartam perdülni. De hát ugye nem lehetett, egy moziban azért mégse. :D Ami nem tetszett annyira, az a zene. Nem volt egy nagy szám... Viszont a táncok, azok nagyon jók, nagyon ötletesek voltak! :) Igazán látványosak.
Szeretem a jó filmeket, és ez az volt. :) Ha eddig még nem néztétek meg, akkor hajrá!
Ennek és a Dirty Dancing 2-nek (mert ezt is megnéztük nemrég) a hatására, elhatároztuk, hogy táncolni fogunk. Aztán ki tudja mi lesz belőle. :D Drukkoljatok, hogy sikerüljön! :)

Ti mit láttatok utoljára a moziban? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...