2012. október 28., vasárnap

Fehér Nyúl kultúrkávézó - vélemény

Már mióta vágytam egy jó kis forrócsokira. :) Főleg ugye a csúnya idő miatt, ilyenkor különösen jól esik. Így hát tegnap a barátommal nyakunkba vettük a várost (hogy egy bloggerina kifejezéssel éljek :D), és ellátogattunk a Fehér Nyúl Antikvárium és Kultúrkávézóba. 


Ha érdekel a véleményem, olvass tovább! :)


Már régen kinéztem ezt a kis helyet, ugyanis gyakran járok errefelé, mert az egyetemem nem messze van innen. Most végre volt egy kis idő, és el tudtunk menni megnézni. :)
Nyitáskor már ott is voltunk, mi voltunk az első vendégek. Egy darabig azt hittem, hogy nem is leszünk többen, de aztán kezdtek szállingózni az emberek, de így se lett zsúfolásig tele a hely. Szeretem az olyan helyeket, amik nem egy szintben vannak a földdel, hanem le kell mászni, na ez is ide tartozott. Ez olyan titokzatássá, különlegessé teszi a kávézót. Az is volt, már amennyire láttam, a szemüvegemet ugyanis elfelejtettem magammal vinni, anélkül meg alig látok. :D
Volt egy-két letelepedős-babszákos kuckó, de voltak kanapék is. Mi végül kanapéra ültünk. :) Bár annyira nem volt kényelmes... 
Természetesen forrócsokit rendeltem, és mellé pedig amerikai browniet. A forrócsoki az árához képest (480 Ft) nem volt olyan jó. Mármint finom volt, de ittam én már jobbat is. A süti viszont nagyon finom volt, olyan igazi csokiban tocsogó, már-már talán túlságosan is. :D Amit kifogásoltam, hogy szalvétát csak külön kérésre hoztak... Végül azért jó időt töltöttünk ott, és a végén ajándék könyvet is kaptunk, ami 1500 Ft feletti költés után jár. :)
Egyszer érdemes ellátogatni ide, de nem állítom, hogy ez lesz a törzshelyem. Van a közelben más csokizó is. :)

Ismeritek a helyet? Tudtok jó kávézókat/csokizókat?

2 megjegyzés:

  1. Amúgy is oda vagyok a könyvekért, az ilyen kávézós-könyves dolgokért meg pláne, olyan hangulatosak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a könyveket (ez ugye nem titok :D), ajánlanám egy cikkemet, ha még nem olvastad: http://jinglingapricot.blogspot.hu/2012/10/olcso-konyvek-lelohelye.html
      :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...