2012. október 13., szombat

Lakberendezés - Olasz hangulatban

Nagyon érdekel a lakberendezés, gondolkodtam is már azon, hogy ezzel kellene foglalkoznom. De egyelőre csak ötlet szintjén marad a dolog. :D Viszont gyűjtöttem néhány képet inspirációnak. :) Az olaszokról már beszéltem egy filmajánlóban, de most a lakberendezést is megemlíteném, mint elég jelentős és meghatározó dolgot. 
Mitől is lesz olaszos, mediterrán hangulata egy háznak? Saját szavaimmal úgy jellemezném ezt a stílust, hogy kicsit vidékies, természetközeli, egyszerű alapanyagokat használ (fa, kő), de közben mégis díszes, hangulatos. Nekem nagyon bejön ez a fajta házkialakítás, lakberendezés, és én is szívesen alkalmaznám majd az otthonomban. Íme, néhány kép, hogy lássátok miről is van szó. :)














Hogy tetszik? Élnétek ilyen stílusú házban?

2 megjegyzés:

  1. Nekem is nagy hobbim a lakberendezés, szívesen elvégeznék egy tanfolyamot belőle! :D
    Nagyon tetszik ez az olaszos stílus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem tanfolyamokat, de olyan drágák... Pedig milyen jó lenne. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...