2012. november 22., csütörtök

Csacsogós Csütörtök - Hajnalhasadás 2. rész


Ez a film és a Twilight saga elég sok port kavart, sokat beszéltek róla, rengeteg negatív és pozitív kritika született róla, szóval eléggé megosztotta az embereket. Van, aki imádja, más pedig utálja.
Az utolsó rész pedig állítólag az idei év legjobban várt filmje. Mondjuk én eléggé vártam. Bár nem vagyok az a "meglátom-élőben-Robert-Pattinsont-sikítok-örömömben" fanatikus csajszika, de a sztori és a karakterek eléggé magával ragadtak, igaz, hozzá kell tennem, hogy a könyv ezerszer jobb. Mindenesetre nagyon kíváncsi voltam a befejező részre, hogy Bella milyen lesz vámpírnak, milyen a kislánya és a többi. :) 
Így már rögtön másnap, hogy kijött a film, beültem a moziba és megnéztem. És elégedetten távoztam! Pont olyan volt, amilyet vártam, nem múlta se felül, se alul. Igaz, nem volt minden tökéletes, mert pl. Reneesme egy kicsit mű volt nekem, de amúgy jól megoldották. Bella vámpírként nagyon jó volt, igazán jól szemléltették, hogy milyen változásokon ment keresztül. Volt egy-két nagyon jó jelenet ennek kapcsán. :)

Bella vámpírként

Többet nem nagyon akarok elárulni, mert lelőném a poént, csak annyit mondok, hogy nézzétek meg, mert érdemes! Legalább egyszer. ;) És nem mondanám, hogy Kristen Stewart a legpocsékabb színésznő, én egészen megkedveltem a filmek végére. :)
Izgalmas, érdekes, humoros és váratlan fordulatokkal teli film volt ez, egy percig se unatkoztam, és nem is akartam kijönni a moziteremből! :)
A vége is nagyon tetszett, egész megható volt. Összességében tehát semmi probléma nem volt a filmmel, és akár még egyszer megnézném! :)

Ti láttátok már? Hogy tetszett?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszett, jók voltak a poénok benne és szerintem Kristen jó volt vámpírnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi avgyok rá, eddig minden részt láttam, de moziba nem megyek, költeni nem akarok rá. :D Majd ha kijön angolul, akkor meglesem, mert a magyar szinkron szerintem csak visszavesz az értékéből, és olyan komolytalanabbá teszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, angolul tényleg sokkal jobb! Annyira nem jó a szinkron, főleg Belláé...

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...