2012. december 2., vasárnap

Életjel + nyereményjáték emlékeztető

Sziasztok!

Egy pár napja nem írtam már, és sajnos nem is tudom, hogy mikor fogok... A hétvégén hugom szalagavatója volt, arra készülődtünk sokat, takarítás, főzés, stb. Meg aztán sok ZH-m, beadandóm és kiselőadásom lesz mostanában, tehát elég sokat is kell tanulni. De nem panaszkodni akarok, csak szeretném, ha tudnátok, hogy ezért nem leszek egy darabig, de nem fogom abbahagyni a blogolást. :) Remélem azért össze tudok majd hozni egy-két posztot. :)
A szalagavató nagyon szép volt, lehet, hogy majd hozok képeket is, de nem ígérem, csak ha tesóm hozzájárul. :D Olyan gyönyörű volt a szép fehér ruhájában. :)
A sminkstop végre véget ért, és jelentem, jól sikerült! :) A bőröm szebb lett - bár előtte se volt azért olyan csúnya -, láthatóan puhább, simább. És sok pozitív visszajelzést is kaptam, hogy smink nélkül is szép vagyok, aminek persze nagyon örültem, de azért nem teljesen hittem el. :D De egy picit talán nagyobb önbizalmam lett. :) Szóval mindenképpen megérte ezt a kihívást csinálni! Ja, és az is nagyon jó volt, hogy nem kellett reggelente ezzel foglalkoznom, így tovább tudtam aludni, és este se kellett lemosni. :) Szuper volt. :D

A másik dolog pedig, szeretnélek emlékeztetni titeket a nyereményjátékra! Még van idő jelentkezni, de azért siessetek! Legalább 20 ember jelentkezését várom!



Jó hetet nektek! :)

2 megjegyzés:

  1. Oh, de kár! Én mindenesetre várom az új bejegyzéseidet! :) Meg a képeket is a szalagavatóról! Remélem, bevált a ruha! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ruha nagyon jó volt, mindenkinek tetszett. :) A bejegyzésekkel meg majd igyekszem, de inkább nem ígérek semmit. :D

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...