2012. december 30., vasárnap

Heti kedvencek 3

Sziasztok!

A lassan már szokásossá váló kedvenc inspirációs képeimet hoztam el megint nektek. :) 
Remélem a karácsony jól telt, nekem nagyon jó volt. :) Annyi finomat ettem, és persze mindezt a családdal együtt. :) A rokonokkal is sikerült találkozni, szóval minden úgy volt, ahogy annak rendje és módja. :) És persze nem utolsó sorban ajándékokat is kaptam, többek között sok smink- és kozmetikai terméket, szóval jönnek majd a tesztek! ;)

Most pedig nézzük a képeket! :)

Kreatív


Ezeken a P.S. I made this... cuccokon mindig csak ámulok :)
Elképesztő jó dolgokat tudnak csinálni :D

Szépség


Mind a haja, mind a sminkje nagyon tetszik :)

Stílus


Igazán a kabát meg a táska tetszik :)

Köröm


Nagyon ötletes :D

Haj


Gyönyörű a szín, és a hullámok :) <3

Állatvilág


Annyira cuki :) Szeretem a rókákat :)

Idézet


"Az Ima a kulcs a mennyországba, de a Hit nyitja ki az ajtót." 
Olyan szép :)

Finomság


A nyár emlékére ;)

Helyek


Egyszerűen nem találok szavakat, annyira szép :)

Zene


Legújabb kedvenc sorozatom zenéje :)

A képek forrása: www.pinterest.com

3 megjegyzés:

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...