2013. január 30., szerda

Filmajánló - Egy különc srác feljegyzései

Újabb filmajánló következik, mostanában sokat filmezek, nem? :D De nagyon szeretem, mindig jó belecsöppenni egy másik ember életébe, megismerni a történetét. :)
Nemrégiben a The Perks of Being a Wallflowert néztük meg a húgomékkal. :) Csak nem sokkal előtte jöttem rá, hogy ez a sokat emlegetett "modern Zabhegyező". Vagyis az azonos című könyv (The Perks of Being a Wallflower) alapján készült a film. Mondjuk a Zabhegyezőt - szégyenszemre - nem olvastam, így nem volt sok sejtésem miről fog szólni ez a film. De nagyon érdekes volt, és mivel még nem vagyok olyan idős (:D), bele tudtam élni magam a fiatalok helyzetébe.


A történet egy srácról szól, akinek igen tragikus az élete, vagyis korábban sok rossz dolog érte. Most kerül középsuliba és van esélye az újrakezdésre, hogy új barátokat szerezzen, elfogadják a többiek. Hamar talál is magának társaságot, méghozzá néhány végzős személyében. Itt bukkan fel az Emma Watson által alakított Sam, aki elég meghatározó szereplő lesz. Ez az új társaság új dolgokkal ismerteti meg a fiút, Charliet. Többek között zenével, meg egyéb hangulatfokozóval. :D Ne tessék nagyon rosszra gondolni! :P
A film hangulatát nem mondanám éppen vidámnak, bár azért van benne egy-két szórakoztató elem. :) A levegőben viszont végig ott van valami nyomasztó, valami rejtélyes, valami titok. Szóval eléggé izgalmas, magával ragadó történet. :) A karakterek is szeretnivalók, a színészek is jól alakítanak. :)
Kicsit komolyabb tartalmú, szóval nem garantál felhőtlen szórakozást, utána van is mit feldolgozni. De azért ajánlom, nézzétek meg! Ha más nem, a cuki főszereplő pasiért. :D

Esetleg láttátok már? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...