2013. január 22., kedd

Filmajánló - Napos oldal

Tegnap végre levizsgáztam, és ennek örömére moziba mentünk a barátommal. :) Elég gyér választék volt a filmekből, úgyhogy nehezen tudtunk választani. Végül e mellett a vígjáték mellett döntöttünk. Habár korábban nem is hallottam róla, nem láttam reklámozni se, úgyhogy kicsit féltem, hogy milyen lesz... De nagyon tetszett! :)
A stábot tekintve igazán jó döntés volt ez a film. Olyan neves színészek játszanak benne mint Robert De Niro, Bradley Cooper (Másnaposok), és Jennifer Lawrence (Az éhezők viadala). Sőt, még Julia Stiles (10 dolog, amit utálok benned, Én és a hercegem) is feltűnik! :) Nagyon jól alakítottak szerintem, jó színészi játék volt. 

Forrás
A sztori maga egész érdekes volt. Nem az a szokványos lovestory... Bár persze a Hollywood-i happyend nem maradhatott el, de ezzel talán nem árulok el sokat. :D Szóval van egy srác, Pat (Bradley Cooper), aki egy kicsit bolond, vagy mi. Csinált valami rosszat, amiért elküldték egy klinikára, vagyis, öhm, elmegyógyintézetbe... De legalább a börtönt megúszta. :D 8 hónap után hazamehet a szüleihez, de az élete nem lesz egyből csodás, tekintve, hogy se állása, se háza, se felesége nincs, mivel elhagyta. Viszont megismerkedik Tiffanyval (Jennifer Lawrence), aki szintén zűrös egy kicsit. Érdekes kapcsolat alakul ki köztük, amiben közrejátszik a feleség, egy levél, és valami táncos dolog. :D
Szerintem érdekes, izgalmas, elgondolkodtató film volt. Jó volt megfigyelni, hogy hogyan gondolkoznak azok, akik egy kicsit nem normálisak. Bár lehet, hogy senki se az. :D
Nézzétek meg, tanulságos és szórakoztató! :)

Ti mit láttatok mostanában a moziban? Mire szeretnétek elmenni?

4 megjegyzés:

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...