2013. január 20., vasárnap

Pénteki haul :)

Sziasztok!

Pénteken végre volt egy kis időm, így egyik barátnőmmel vásárolni mentünk a WestEndbe. :) Sikerült pár dolgot beújítani, és egész jó áron. :) Amúgy még mindig leárazások vannak, kb mindegyik üzletben. Szóval siessetek, vannak még jó cuccok! :) Na de lássuk mit is vettem, hol és mennyiért! ;)


H&M 1500 Ft
Lehet, hogy így kicsit furán néz ki, és sajnos a színe (amúgy szép menta) se látszódik nagyon, de felpróbálva nagyon szupi :) És ennyiért tuti megérte :D

H&M 4000 Ft (összesen a kettő)
Annyira szép a csipkével! :)

Tally Weijl 3000 Ft
Felpróbáltam vagy 4 nadrágot, de végül emellett döntöttem. :) Sötétszürke színe van, nekem bejön, és sok mindenhez illik. :)


Stradivarius 1300 Ft
Hátulról
Annyira megtetszett és ennyiért nem is hagyhattam ott! :) A színe is nagyon szép, van már egy hasonló színű pulcsim is. :)

Alexandra 3000 Ft
Végül az Alexandrába is betértünk, amit meg akartam venni, azok közül semmi nem volt... De megláttam ezt, és megtetszett. :) Már el is kezdtem olvasni, nagyon érdekes, de durva is. Meg kell emészteni... Majd lesz róla poszt, ha kiolvastam. :)


Hogy tetszenek a dolgok? Ti vettetek mostanában valamit? :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a stradivariusos bordó felső! :) Miről szól ez a könyv, még nem hallottam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Iskolai lövöldözésről. De érdekes, mert megismerhetjük az elkövető életét, múltját, a bíróét is, stb. Az írónő nagyon jól szemlélteti a dolgokat, hogy ki mit érez. :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem az írónő,Jodi Picoult könyveit,a 19 perc is várólistás már nálam egy ideje! Biztos nem fogsz csalódni benne,szép,elgondolkodtató könyvek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már olvastam tőle egy könyvet, A nővérem húgát. Nagyon nagyon tetszett, a stílusa is, ahogy ír, és hogy ilyen nehéz témákat dolgoz fel. A mostani könyvet is nagyon élvezem! :)

      Törlés
  3. Szuper cuccokat sikerült szerezned jó áron! :) Én most fogok csak a héten eljutni plázába..végre már :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Az a pulcsi egyszerűen gyönyörű *.* Nagyon megtetszett!
    Csatlakoztam a rendszeres olvasók közé, remélem, hogy nem bánod! :)

    Nagyon szép blog, egyedi stílus és írások! :) Gratulálok!

    Remélem benézel hozzám!

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Előre is köszönöm!

    Iluss♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Örülök, hogy tetszik a blog, és hogy feliratkoztál! :)
      Majd benézek hozzád én is! :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...