2013. február 1., péntek

PP - Vörös Oroszlán Teaház

Ideje volt már, hogy egy kis programajánlót is írjak. :) Mostanában nem voltam sok felé, mert ugye vizsgák voltak, azt nem ajánlanám, mint jó kis program. XD Viszont a napokban egyik barátnőmmel elmentünk teázni, pontosabban forrócsokizni. :) A Vörös Oroszlánt választottuk, mert itt már mindketten voltunk, is korábban is tetszett a hely. :)
Ez a kis teaház Budapest belvárosában található, nem messze az Oktogontól, és a Nyugati pályaudvartól. Szóval könnyen meg lehet közelíteni. :)
Ami tetszik benne, hogy nincsenek olyan sokan, a kiszolgálás gyors, és precíz, a pincérek is kedvesek. Az árak pedig elég barátságosak, ahhoz képest ugye, hogy Budapesten vagyunk. :D Én például 550 Ft-ért ittam egy mogyorós forrócsokit, nagyon finom volt. :) Mellé akartam kérni egy dupla csokis cookiet, amit már régóta akarok enni, de valamiért sehol és sose lehet kapni. Persze, hogy most se lehetett. :D Végül narancsos-csokis muffint ettem, az is jó volt. :) Ami további pozitívum, hogy már 11-kor nyitnak, nem úgy mint sok más teaház, ami csak délután 4-kor. Persze, az angolok 5-kor szoktak teázni, de nem értem, hogy mi, magyarok miért ne ihatnánk korábban, ha ahhoz van kedvünk? :D
A hely maga elég barátságos, főleg a vöröses, narancsos, barnás színek dominálnak, így olyan meleg, nyugodt lesz a hely. :) Hoztam néhány képet a honlapjukról, hogy lássátok miről is van szó. :)


Mi itt ültünk :)



De vannak ilyen kis hangulatos, beülős helyek is ;)

Aki szeret teázni, annak ajánlom, de aki csak egy forró csokira, vagy kávéra akar beugrani, annak is tetszhet. :) Menjetek el egyszer! :)

Kedvet kaptatok hozzá? Esetleg jártatok már itt?

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretek teázni, ezt a helyet eddig nem ismertem, de most kedvet kaptam hozzá! Habár a csokis cookie hiánya válóok lehet! :D Nekem a Big Ben és a Teaház a Potalához a két kedvenc helyem! :)

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...