2013. március 26., kedd

Könyvajánló - Gettó Milliomos

Sziasztok!

Végre elolvastam ezt a könyvet is. :) És nagyon nagyon jó volt! A filmről bizonyára hallottatok már. Van egy srác, aki indul az indiai Legyen Ön Is Milliomosban, és minden kérdésre tudja a választ. Ez elég gyanús mindenkinek, hiszen egy nincstelen, szegény pincér fiú, hogy tudhatja a választ ezekre az olykor még művelt embereknek is nehézséget okozó kérdésekre... De ő valamilyen oknál fogva mégis tudta. Így elviszik őt, és kihallgatják. 
Nos, a könyv és a film nagyjából eddig a pontig egyezik. Szóval, aki látta a filmet, annak a könyv még mindig tud új élményt nyújtani és fordítva. :) A film persze egy kicsit cukormázasabb, sikerhajhász... De azért jó. Mégis nekem a könyv sokkal jobban tetszett! Még jobb képet kapunk róla, hogy milyen is valójában India, milyen dolgok történhetnek ott. Elképesztő. Milyen az élet a mélyszegénységben, a gettókban... Vagy egy bérházban. Egy ausztrál családnak dolgozva. Vagy egy színésznőnek...
Annyit mondok csak, érdemes elolvasni! :) Sokat lehet belőle tanulni, életről, hogy nem is olyan tökéletes a világunk. No persze, ezt sejteni lehetett azért. :D
A könyvet olvasva hol kuncogtam magamban, hol felkiáltottam, vagy éppen sírtam. Rengeteg érzelmet ki tud váltani az olvasóból. Kicsit furán is néztek rám a többiek. :D De ha belefeledkezel az olvasásba, akkor a külvilág megszűnik létezni. Mindegy, hogy hol olvasol. Metrón, buszon, valamelyik előadáson, vagy otthon az ágyadban. :D

Esetleg olvastátok? A filmet láttátok? Hogy tetszett? :)

4 megjegyzés:

  1. A filmet láttam és nagyon-nagyon tetszett, és most felkeltetted az érdeklődésem a könyv ügyében is :)

    VálaszTörlés
  2. Eddig csak a filmet láttam és nagyon szerettem, érdekes lehet ez a könyv is. Ja, és megnéztük az Argo-t, imádtam, köszi az ajánlót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, tök jó! :) Örülök, hogy tetszett! :)
      A könyvet pedig tényleg ajánlom, kell ilyeneket is olvasni. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...